A Ecommerce Hungary, már 2005 óta jelen van, célja pedig, hogy támogassa és segítse az e-kereskedelmet. Olyan közösség, amely az elektronikus kereskedelem számára hiánypótló, hiszen a hazai e-kereskedelem piaci fejlődését, jogszerű működését és a működési feltételek javulását szolgálják. Az egyesület tevekénységei közé tartozik a szakmai programok és konferenciák szervezése. Itt tudnak találkozni az e-kereskedelemben résztvevő tagok, tudnak diskurálni, szakmai kérdéseket feltenni és megvitatni. Ezzel is felvetni problémákat, és azokat közösen megoldani.
Ennek apropóján 2022.10.27-én megrendezésre került egy taggyűlés, ezt pedig egybekötötték az Ecommerce Hungary első díjátadó eseményével is. Taggyűléseket online is szoktak tartani, hogy a vidéki székhelyű vállalkozások is gondtalanul betudjanak kapcsolódni, és részesévé válhassanak ők is ennek a közösségnek. Mivel mi is vidéki székhellyel rendelkezünk ezért nagyon hálásak vagyunk, ennek a kezdeményezésnek.
Az esemény a taggyűléssel kezdődött, ahol több érdekes téma is felsorakoztatásra került. Különböző webáruház tulajdonosok tehették fel kérdéseiket, említhették meg problémáikat, és kértek tanácsot egymástól. Remek beszélgetések alakultak ki, amik mindenki számára érdekesek voltak, hiszen sokat tudunk tanulni egymást helyzetéből.
Ezután következett egy kerekasztal beszélgetés, aminek a címe: „Piaci trendek a bankkártyás fizetések terén az e-kereskedelemben”. Mivel egyre inkább a bankkártyás fizetés válik elfogadottá és szinte már kezd „idejét múlttá” válni a készpénzes utánvétes fizetés, ezért ez egy nagyon aktuális téma volt. Rengeteget okosodhattunk a témában, ennek a beszélgetésnek köszönhetően. A beszélgetés során megvitatásra került a vevő oldaláról kedvezőbb fizetési mód, és a webáruház felőli előnye és hátránya ezeknek a fizetési módoknak.
Ezt követte a díjátadó, ahol 10 szegmensre különítve osztottak ki összesen 30 díjat. Így kerültünk mi a divat – ékszer kategóriába, és lettünk második helyezettek. Nagyon örülünk az elismerésnek, hogy ilyen sok munka és odaadás meghozta gyümölcsét. Jól esik számunkra az őszinte visszajelzés, ezt pedig a vásárlóink nélkül nem tudtuk volna elérni. Hálásak vagyunk neked, aki most olvassa a blogbejegyzést, hálásak vagyunk minden visszatérő hűséges vásárlónknak. Annak is, aki egy terméket vásárolt, és annak is, aki csak nézelődni jár fel. Köszönjük az elismerést!